Patterned Text Generator at TextSpace.net

Friday, March 25, 2011

perasaan ape nie.

okey..mlm ni. mlm annual dinner jmc. and aku rase hari ni aku x cntek pon.nape tah.maybe sebab beberapa masalah yg agak same and berulang,and hanya tuhan sahaje yg tahu betapa peritnye hati. hah!dah lame x update blog ney..dengan assignment yg betimbun.wah.sngat penat...

dan aku juge dikejutkan dengan cerita yg agak memeritkan dr rumet aq... hurm..bermule dengan si 'die' di jmc ini yg memesej ak, and scnadal nye menyalahkan aku pule? sedangkan si scandal x jujur pun dalam perhubungan, dan aku pon terlibas same? weyh..x leyh jadi..marhnye...
 buat 'anda', jika anda sengaja mmbuat2 cerita, maaflah, x perlu k. jika anda x suke saya.stret je...ckp terus.. jgn buruk2 kan saye ye wahai encik yg tue setahun dr saye. sape yg mula beri saya puding dulu? pon nk salahkan sy jugak ke? hey..x terhegeh2 pun la...

haha.and dengan rasa leganya ak dapat mereject pengambilan gamba bersamanya.! huh... rase mcm xde pride je bile diperlakukan begitu.

dan juge waktu aq mengupload gamba ke fb, ade kol masok yg pemanggilnye adela WA. guess hu. haiyh... kenangan lame pula kol...dan juge mcm biase dye syco. mengingatkan kisah lama. gile x law msej ak, gmba ak dye stil smpan?? hah. damn nyeeeeeeeeeeee.....
dahla musim ak tga demam2 neyyy.. penat seyh.sakit kepla.... mcm2....
kenapa hari ni ade je x kena? dr semalm seyh..jatuh depan lift...berlutut lagi!hahahaha... padan muke aq.. T.T waaaaa.....mesty dak llk da nmpk aq jato. T.T dahla, mls layan.

No comments:

Post a Comment