Patterned Text Generator at TextSpace.net

Sunday, April 3, 2011

dah mcm novel bersiri dr alaf 21 dah.

hmmm... 1st of all, korang percaye x...bnde yg kat novel..jd kenyataan??
er...itula yg aq rasa sekarang..tp bukan pasal cerita aku dengan encik haris. <3 hehe. pasal rummee aka rumet akulah..

baiklah.

rentetetan dr peristiwa pemergian si bisu.. P cr contact no. adik dia.. and dye texting dengan adik die.
okay.adik die berusia 16 tahun, bersekolah sains..err...aku tataw sains apa.yg penting pndai..

guess what??? yea. adik dye mncintai P  sekarang..

ya. wajah mereka sama.. sangat2. tiada beza.. cuma, si adik kelihatan muda lah.. dan juga, cara mereka bertexting juga sama.. errm... aku tataw lah nak elaborate lebih mcmane. sebab aku pon bukanlah dr kategori yg hebat bermain kata2.. bukan PUITIS. seperti ehem2. hehehe.

P....dye... sebenarnya...kliru dengan perasaan nya sendiri. aku tahu. ya. dia amat merindui si bisu...jd, utk mghilangkan rasa kehilangan, pastinya dia membiarkan hati nya terbuai2 dengan perasaan dia sndri. ok.

nak dijadikan cerita, sekarang.. adik si bisu mmg sedang in love dengan gf arwah abgnya sendri.apakah? seyes ke ni? ya..mmg betol.. sekarang ni..aku tga ikot je perkembangan baru mereka..

and tadi, P baru tnjuk text msg dr adik si bisu yg mengaku, bahawa dia sedang mencintai P. erk. agak aneh la sebab dia masih muda. tp muda 4 tahun je.takde la jauh sgt pon....

P kata..kadang2 dia rasa si bisu masih hidup dengan kehadiran adik nya.. ya..kalau aku pon rasa mcmtu... yalah, pemergian yg hanya dlm sekelip mata~~

P kata lagi.. kadg2 dia rasa seolah2 si bisu tak pergi lagi..semua yg berlaku ni hanyalah sebagai mainan. saja mahu menguji kesetiaan nya..

P... saya faham, awak masih belum boleh dpt terima pemergian dia bukan? mmg ambil masa yg lama utk lupakan dia.. saya faham perasaan awak. kerana awak kawan saya...

oh ya, baru2 nie aku baru tgk laman sawang si bisu.. oh.mmg romantis. tp..err..aku tak ingt name blog dia apa..yg aku tahu, ianya private. tiada siapa pon yg tahu. okay.sama kes lah dengan aku.sebab aku, tak mendedahkan kewujudan blog aku..sebab aku tak nak org yg tak diingini memollow blog ni.especially kwn yg betray aku dulu. :P

*blog ni khas utk org yg betol2 aku percaya utk di baca.

dan tadi, P tunjuk surat si bisu.. dan quote2 die...antara yg aku masih ingt lagi...

'the day when u found my tears in the ocean, its the day i stop loving you...'

"jika cinta ni adelah nafas, aku ingin hidup seabad.."

"jika cinta adelah luka, akan aku cuba utk menahan sakitnya.."

"jika cinta adalah mimpi, aku ingin tidur selamanya..."

and so on... okay. ayat2 ini mmg badi.

sangat mcm novel cinta alaf 21 kan? haiyh...

and now, aku sekarang... tataw bile aku boleh tahu kisah lepas ni..sebab matriks da nak abes.. haiyhh~~ ape2 pon... aku akan smbung cerita lagi.... :)

No comments:

Post a Comment