Patterned Text Generator at TextSpace.net

Friday, May 27, 2011

cuty2 malaysia :)

hurm.....dengan keadaan di rumah...? hurm.so far okey je. hari2 gaduh dengan ariq. =.=
baru2 ni die panggil aku singa. ok, fine. =.=

mcamana x garang dengan dia? nakal.bia cikda die garang sket. baru mendidik namanya. boleh dipraktikkan utk mase depan. :)
perubahan terbaru aku, aku kini bertudung. ^_______^
entahla, tergerak hati ni nak bertudung. bukan sebab nak ikut2 org, tp kehendak sendiri. ok, perkara ni mmg sesuatu perubahan yang besar aku penah. walaumcamana pon, blog ni, xde sesapa taw.so, x tuka eh gamba. :)

malas aaaa...<------sebab utama

cerita dengan haris? biasalah. ade gaduh ade berbaik. perkara biasa. aku kene adaptkan diri aku sendiri utk apa2 masalh yang mendatang. mcm2 aku perasan yg berlaku kat umah aku. seperti contoh, aaron yang airliurnya mcm hujan. lagi x bole bela bila aku baring dia datang, air liur jatuh kat muka aku. =.=

aku dengan air liur aaron mcm da sebati.
aq ni mcm baby sitter la senang cakap. semua aku urus. sampai mlm2 pon aku jd baby sitter. sebab lately ni kak anies salu ajak aku tdo uma die..yela, suami die main futsal, badminton, mlm2. -.-
harap2 suami aku akan dtg bukan type mcm tu. eh2. boleh sport, tp jgn selalu kua mlm mcm abg sepupu aku buat. haiyh..bosan la hidup kalau mcmtu. tp kak anis mmg memahami. susa tol nak jumpa perempuan cantik, baik dan segala2 nya mcm kak anis.
abg sepupu aku lak, maybe sebab kenangkan kawan kan.minat pun ye.and kak anis sebagai isteri, memahami suaminya.

insyaAllah aku nak jadi mcm tu jugak. :)

baru2 ni afdzan merangkap anak sedara aku. berusia 14 tahun.. hehe. jumpa harimau tenga keja ayam pada waktu petang. what de.........................................

ok. tu aku x pelik. sebab b4 ni pon org penah nmpk harimau kat kampung aku ni. tp agak pelik lah.. kitoran nama je kampung. tp... semua moden je. tp tempat aku maybe lainla kot. sebab byk dusun.cakap jela nak buah apa.semua ada. :) tp xdela epal kan. hehe.melampau dah tu. ala2 anggur adela, rambai. :)

oh ya, 3 hari lepas mak ngah datang umah. (cerita mcm jauh je, padehal rumah depan je)
tenga2 dok cerita, cerita la pasal arwah pakngah.. hehe..menurut bapak aku, arwah pakngah ni mmg jd kegilaan org ramai mase zaman muda nya. sampai ade org pengsan bila dapat taw arwah pakngah nak kawen ngan makngah tyme ue. perghh..sampai mcmtu ek. tp aku mmg akui, gamba2 arwah mmg byk dulu. sebab dye dulu jd photographer. ensem la. mcm mat saleh. tp bile bab aku, tersesat lak. aku ni sepet mcm cine. T.T

tp yang pelik nye, bapak aku x de pon same mcm pakngah. hee. mcm paklong adela. haiyh..bile cite sal paklong, da lama x jumpa. padehal duduk spore je. dekat kot. yela, konflik kuarge yg x habeh2. bosan2.

tp kuarge aku mmg byk misteri. hee.

hmm.... mmandangkan berokband baru dibayar, aku bahagia. hee. lama kot pujuk abah bayar. :) heeeee. akhirnya bayar jugak.

da seminggu aku amek jamu. mula amek balik. untuk kesihatan dalaman katanya. yolah mak... owang ikot je. naseb baik dlm kapsul. law pakai bancuh, mmg x sentoh aa. >.<

beselah kan, org tua mmg suka ikot2 tradisi nenek moyang..sampai aku pon tempias. ~=.=!!!

ohoo..byk ni membebel. okelah, salam sayang. buhbye!!!

No comments:

Post a Comment