Patterned Text Generator at TextSpace.net

Tuesday, May 31, 2011

jatuh cinta? :P

hmm...memandangkan aq adelah antara manusia yang baru je berjinak2 nak pakai tdung,,aq ni pon selalu refer youtube..mcana care nak kai tdung sume.:)

kaitannya kat cni..aku sukaaaa gilaaa ngan satu tutorial ni,,bukan sebab best, tp..sebab org yg buat tutorial tu lawa.. lawa yg amat2 sangat..bayangkan la, muka dia sebijik mcm patong...hee. yg pnting, company dia, zabsons namanya.

pastu aku pon ikhtiar la cr dia ni sapa.aku ingt dia org turki.rerupanya, indon. padanlah. =.=

muka cntik gila.. hee..aku search fb dia, dan jumpa!! hee. :)

atika sari.

model, fashion designer.yang penting bertudung. :)

pastu dengan gatal tangan aku mengdownload gamba dia..saje..suke tgk muka dia. haiyhhh.. lawa...



and bru2 ni aq mcm ade peminat misteri. tp perempuan. =.=

nak jdik adik angkat.dia kata aq comel.hohoho... jumpa budak tu pon x penah. :P

seb bek pompuan. haiyhh... xkan.! :D

sebab aku nak jd adik selamanya. :P

No comments:

Post a Comment