Patterned Text Generator at TextSpace.net

Thursday, January 20, 2011

keterlaluan banyak email hanya untuk buat blog>>hasilnya x de kreatif momane

snanyer xdela terpk nak buat blog ag..tp memikirkan kebosanan yg melampau,jadi aq pon buatla~ dlu ade gak akaun blog.p x ingt paswed. bukan paswed saje,malah dengan email2 skali.haha~! first of all, aku mmg x rety buat blog yg lawo2.. yg blink sane.blink sni.aku ni lurus jer.. hehe. maklumla,dak hayat. aku pon tataw nape aku nak wat blog sngat..(x paham ngn dri sndri)
before ni, aku wat blog pernh gak kene kritik. ade la manusia ni ckp, jgn citer hal sendri jer.cett!! xpe2..start hari tu je, aku trus x de mood nak create new post.malah nak jenguk pon x nak. heee. so, aku rase kali ni aku nak stick pade 1 blog ni je kot. and akan salu update. yelah,memandaangkan aku dah ade brokband skang,so x de masalahla nak update ape.. anyways skang ak nga cuty,mmg satu keje la aku x wat... mampuihla aku..law x siap assignment math.dahla cekgu tutor math aku cam anti je ngan aku..hehe..name momo ngan kermit ni aku amek sempena nama anak paton yg aku ade. hehe. kermit tu kure2..tp ade pade seseorg yg amat aku.......:P
momo.ade kat blik kat kmj ue.tga tgolek2 kot sowg2 kat blik. ape ag aku nak membebel ek..
aku ni pening sket ngn blogger ni.aku rase aku ni mcm jakon je..huhu. next post t aku citer2 ag ek.. tata... nak mamam jap.:P

No comments:

Post a Comment