Patterned Text Generator at TextSpace.net

Friday, January 21, 2011

perasan atau perasaan

hmm..hye blog..hari ni aku sedih. yea, mmg teramat sedih lagi menyedihkan. perasaan yg amat sakit dtg kat aku bila seseorg yg kite syg,, sakitkan haty kite. memandangkan blog yg baru ni xd lg follower, bole la aku letak ape aq rasekan? aku tataw nak luah kt sape jep..hmm.. xde ape lg yg bole buat aq senyum slain buat dye gembira. tp, aku rasa aku dah jadik yg terbaik utk dia. nape mesti dye sakitkan aty ak? yea, maybe dye bz.. tp..xde sikit ke masa utk aq? and the way dye ckp ngn aku,,memang menyakitkan. syg tu mnjamin semua ke?hmm..maybe ni dugaan utk aq..selagi aq bole paham die, aku akan cube faham dia. tp x pna ke dye pk situasi ak? ape perasaan ak sume? aku nak yg terbaik utk dri ak..dan jgk die.ak nak dye layan aku baik2..at least, cakap dgn cara yg baik.. ak x taw nak cter mcmane ag kat kaw bloggie.. :(
mcm biasa, alasan aku supaya dye x perasan ak nanes, ak ckpla aku selsema.
hmmmm... yg pnting hari ni..aku sgt unhappy. walaupon arini satu hari suntuk ak merayap ngn sepupu2 and akk ak..haiyhh..dunia...
xpe aya,yuu can do it~! there's nothing yuu cant do! go go chayo~~!
ayam>>>>my inspiration! :P

No comments:

Post a Comment