Patterned Text Generator at TextSpace.net

Friday, January 21, 2011

sahabat

walaupun ke kmj ni bukanla pilihan utama aku.tp,kat sinila aku  jumpe mcm2 jenis org.jenis kawan2. ragam2 org..kat sini jugak aku jumpe kawan2 yang aku x sangka aku syg kat dowg nie.. life matriculation mmg bz.penat. and tersangat penat. tiap ari mesty tdo lmbat. msti letih2. kelas dr 8-4 ptg.tiap2 hari mcmtu..kadang2 dilajak ag smpai kul 5.. x cukup,kdg2 smpai 6 pon ade.tggl wktu mlm nk wt keje sume.balik kompem2 lepak..and tdo.
mlm plak kdg2 ade kelas dr 8-10. gile kan?? tp tula lifeak tat cni. sdra mara aku, aku nasihatkn tak ke matrikk ya.aku ni baru je lepas exam pertengahan sem.so tga cuty sem seminggu la nie. pas exam tu, aku nd dak2 kelas g jalan2 kat melaka ue..best jugakla layan pale dowg..and the best part is.. b4 balik, sempat aku terpelecok and jatoh.ankle ak hurt gle.. sakit siot~~sakit serta malu saya dapat yer. behh..anyways, dowg the best..sangt best. :P aku syg dowg..:P kalau nak ckp sal shabat ni, susahla~ sbb pengalaman ak kene betray ngn shabat sendri.. kadang2 dtg dgn tetibe kat pale ak ni..seram plak. sbb tu kdg2 ak x pcaye org sngt..tp..bukannya semua org sama kan..x patot ak beri tanggapan yg mcmtu.. haiyhh..aya, x semua ape yg berlaku kat kite tu buruk.kadang2 perkara buruk yg dtg kat kite tu maksudnya suruh kite berhati2 pada masa akan dtg...:) aku x dpt bayangkan la law satu hari nnt ak kua dr cni,mesti sedih kan? life kat cni, kawan2 la family. semua dgn dowg. yela, buat budak perempuan yg mcm aku, yg b4 ni sekola menenga nye sekola harian, baru rasa life dgn kwn2 je mcmane.. b4 ni ngn ayah dan mak jer. btw, love yuu guys.. will miss yuu soon.
hee..ni gamba wktu ktorang kat water world melaka..lawa kan gamba ni?? sume org pndang kamera. snanye yang mengambil gamba ni pon dak klas ak. tp dye x pat msok..hee,..cian dye x pat amek gmba same2. :P
hee.gmba feveret ak ni... :P

p/s: i'll never you all my dear guys

No comments:

Post a Comment