Patterned Text Generator at TextSpace.net

Saturday, June 4, 2011

apela yang x kene ngan aku ni~

ok, lepas incident tu, buat aq rasa mcm lain.

rasa x diperlukan?

erm..rasa aneh?

errr...rasa aku bukan aku?

entahlah. cuma rasa mcm aku ni sekarang tenga half half. hati aku ke mana? betul ke ape aku rasa? aku syg lg ke? or hati aku mmg merajuk dah? aku dah x nak da ke?


tapi, yang kau asek menangis je kenapa aya? dah xde keje?

ok, lagi satu, buat apa aku nak nangis kalau si dia bukanlah serious sgt pun dengan kau.

takyah kau mengharap sangat aya, pada yang tidak pasti.

mungkin, dia akan seperti yang kau fikirkan, atau juga tidak.

aya, diri kau lagi penting sekarang.

lama lama dia akan belajar mnerima semua ni,aya.

aku mesti kah berada dlm pangkuan dia?

dr segi gaya, dia tidak pun.

reply sms juga tidaklah yang seperti yang kau mahukan.

featured people kau di fb juga tidak ade apa2.

hokeh,diam jelah aya. tu je jalan terbaik.

yg penting, hati, kau tolonglah jgn sakit lagi,ya.

terima semuanya..takdir! go go aya!!!!!!

No comments:

Post a Comment