Patterned Text Generator at TextSpace.net

Sunday, June 19, 2011

nak buat apa ye?

cik abang saya yang dikasihi :D haha.


okey,totet2 hari ni dah pun 20 jun.. result matriks da lama kua, and result upu kua minggu kedua julai katanya.. aku dapat information ni pon dr group kmj-an batch aku. taktahulah perkara ni betol atau tak. aku just follow je ni. :)

hmm.baru2 ni pergi waterfall kota tinggi :D

dengan bae. best jugak, dulu waterfall tuh x bole bwak makanan. sekarang dah boleh :D and masuk utk dewasa, cuma rm7.50. hee. boleh pergi lagi ni. kalau haris dtg cni, kita pergi sama ya syg?

 hmm,, and baru2 ni and kebelakangan ni, aku rasa hdup aku ni mcm betol2 adaptasi dr playfull kiss. oh hani dan baekseung jo. bukan rupa paras yang sama, tp perwatakan yang lebih kurg sama T.T

baek seung jo: yang selalu pk kan diri nye betul~~pastu perfect je manjang. cool hearted. mcm bagus.

oh hani: bodoh, byk kekurangan. tapi ikhlas sygkan BSJ :D

haiyh. nak layan muvie korea lah:D tata.caucincau~



style muslim terkini =P

No comments:

Post a Comment