Patterned Text Generator at TextSpace.net

Wednesday, June 29, 2011

rasa terasing :(

semalam cik haris dan saya gaduh lagi. sebab yang kecik dan x wajar sebenarnya bergaduh. huhu.

tapi sedikit sebanyak.. beri kesan jugaklah pada saya. ya lah, banyak perkara yang buat saya rasa saya seperti orang luar baginya. si dia x pernah post yang buat saya gembira. tak salah kan kalau kita post kat fb wall to wall? niat bukanlah menunjuk, tp ianya buat sy happy <3

hmm.. kata kata dia semalam betul2 buat hati saya terguris. cakap pakai hembus je. tak salah kan kalau dia layan jika saya cuba bergurau? kalau kawan2 saya boleh, kenapa tidak dia? dan kalau kawan2 dia boleh bergurau mengarut dengan dia, kenapa tidak saya? saya takde hak ke utk dapat semua tu?

dia inginkan privacy. sy turutkan. tetapi, takde ape yg dia buat sy rasa sy special. kenapa lah kalau setiap comment sy, selalu x berbalas. kalau berbalas pun, hanya lah sekadar, ya. yelah. ok. tak. mane ade.

kecil hati sapelah tahu. takpa, akan sy simpan kemas2 dalam hati. terdetik juga dalam hati sy dia bukanlah utk sy.

apa apa kesukaan saya, contoh lagu kegemaran saya, sy x pasti dia akan mendengarnya. katanya sibuk. at least my bestie izzul sudi jugak dengar lagu lagu feveret saya. jadi, xdelah rasa kosong sangat.

and semalam jugak, saya x dengar suara dia sbelum tidur.

ayat2 dia semalam.. bukanlah buat sy marah. tapi berjauh hati. mungkin sy x kan on fb lagi. atau tgk handphone. xde hati nak tgk handphone dah.

makan ubat. demam. entah2 kalau saya masuk hospital pon, bukan nya dia tahu.

niat saya tanya dia berkali2 jika dia sakit, bukanlah mahukan dia sakit. tapi concern. saya takot die sakit lagi. meskipon dia berulang2 katakan dia x sakit lagi. saya masih risau. salah jugak ke tanya?

kalau dia boleh bersayang2 dgn kawan dia, kenapa tidak saya?
sedangkan saya x pernah bersyg2 dgn rakan2saya yang berlawanan jantina.

rumit kan?

kalau niat dia mahu membalas balik apa yang telah lakukan pada dia? hendaklah dia ingat juga bagaimana saya melayan dia selama ini.

kadang2, rasa ketidakperluan mempunyai teman llki itu sangat memuncak saat kami bergaduh. tapi hati x tenteram jika tiada dia disisi.

bukanlah kesempurnaan yang di cari dalam percintaan.tapi ketulusan dr hati yang ikhlas. layanan yang baik juga sy harapkan.

bukanlah kata saya ni baik dan sempurna. saya juga manusia biasa. ada sahaja kesilapan.

sampai bila kita nak begini?

hati saya cukup jauhhhhh dikala waktu ini dengan nya.

bukan sekali. tapi banyak kali.

kata kata maaf itu cukup?

maaflah. kadang2 maaf tu bukan pengubat semua benda.

oleh itu, kesungguhan meminta maaf itulah yang penting. :)

No comments:

Post a Comment