Patterned Text Generator at TextSpace.net

Friday, June 24, 2011

hai bloggie :D

semalam, semuanya terbongkar. abg sepupu aku bercinta dengan janda yang dah 30--an dan dia hanyalah 20--an. ok, bukan nak salahkan takdir atau apa, tapi, bayangkanlah, mcamana kalau kak long liza(yang duduk kat yishun singapore) tau? tak keharu jadinya? ok, tu ok agi.yang x bole belaaa, bile si gf sepupu akuh ney, x puas hati dgn aku..haishhh.mmh hangin betolla satu badan. cinta, mmg x mengenal usia, yang aku x bole tahan, aku dengar2 kata, pompuan tu even blom jadi jande pon, die dah keluar dgn llk entah mana2. kenapa mcmtu kan? aduyai.dahla sepupu aku tu baik orgnya, takkan laaa dengan pompuan mcm tu kan? tak mustahil satu hari nnt die lakukan perkara yang sama pada abg sepupu aku bile die dah kawen. adey....

sepanjang dokumah ni, aku dah mcm xde keje lain nak buat. haha. dan berakhirlah dengan badan yang semakin menggemok.mmg sedey, sebab jadi gemok kan. tp apekan daye,diet mcmna llah kau. badan kau stay aya. stay gemok.hahahahahhaha... nak kurus weh. :(

kakak kedai ros jaet tu kata aku nye badan da naik.. bafak malu.. T_T

ermm. baru beberapa hari lepas aku teringat zaman kanak2aku, hehe. zaman mase darjah dua ke tiga... gi tangkap pepatung kat tepi rumah. and semalam, aku key jumpa.. mcm2 jenis ade. sukenyaa!!!  mcm tau2 je aku tenga rindu zaman kanak2. :D



comel kan pepatung nih??? heee. comel sangat!!!


hmm.. haris kata, aku mcam budak2. esh..  bukan aku nak jadi mcm budak2. aku sendiri tataw kenapa aku mcmtu. :( abes tu, die bercinta dgn budak2 lah eh? mcm lah die besa sangat. hehe. takpe aya, jadi matang! kalau lah boleh =_=

eshh. haha. hurmm. lamanya nak kua result upu.. x sabar rasanya. lagi lebih kurg 2 minggu. lamanya ya tuhan!!!! geramnyaa. takpe, bukan ke kalau irg yang bersabar tu akan dapat apa  yang dia nak?

hehe...

malam tadi skype.. dah lama x tgk muka kermit kesayangan aku tu. tak sangka haris boleh tunjuk. :D thanks syg. lama x tgk kermit.. :)

ps: i love you. <3

No comments:

Post a Comment