Patterned Text Generator at TextSpace.net

Saturday, June 4, 2011

x tahulah.

                                                       baby tomeyl pegang al-quran. ^^

semalam, we had a big fight..again.

and i cry a lot~ persoalannya, walaupun dah berbaik, hati aku masih terawang awang ag.

dalam sesebuah hubungan, pasti ada suka dan duka, cuma sedikit  kebijaksanaan akan menyelesaikan masalah. jadi, pergaduhan dalam sesebuah hubungan itu, sedikit sebanyak pasti ada.

anyways aya, x de apa yg kau bole buat lagi. ini haris. dia lain siket.

tp semalam hati aku mmg betul2 parah.ok, mmg dah berbaik semula. tapi bila pagi ni bangun, aku x rasa gembira pun... betul ke apa ak rasa ani.. betul ke aya..rasa mcm masih sedih. hati aku betul2 sedih semalam agaknya... perasaan sakit, yg dalam..mcm kene cucuk2. tula aku rasa. bercinta ni bukan senang, kan aya? mmg best, rasa di sayangi, di cintai, ade org amek berat, and mcm2 lagi. but when it comes to have a problem, nah~~ this is all what u got. pain, and heartache. ya Allah, berilah aku kekuatan utk hadapi setiap ujian yg kau berikan.


dear bloggie, walaumcamana pun, baru je kejap ni aku terkejut.

haris kol pagi2. ^^

x pernah kot dia buat..

maybe x betul kot apa aku rasa baru td. dia mmg aku punya.

tapi, aku x boleh percaya sgt dgn apa aku rasa. kalau x, mcmana?
 hmmm... pelik pun ade jugak..

esh.betul ke tak haris ni..

                                                                          here i am!

haris kata, ayah dia taw blog ni. =.=''

aduyai..byk kot aku ngumpat dia kat cni.. habislah pacik azman dah baca.  malu laaa~~

hurm..and uncle adam khong dah add kot pacik azman. baguslah. tambah lagi saudara baru. uncle adam seorang tua yg sangat baik bg aku.

cina memeluk islam, sama mcm ayah haris. :)

mesti byk halangan mereka, kan?

cabaran pasti banyak nak tempuh semua. anyways, aku mmg nak sangat kenal dengan ayah dia. walau pun takut siket. huhu. yelah kan, mana tahu x suka aku ni.. aku ni bukan betul sangat pun..

tak apalah, biar Allah aturkan semuanya. semuanya. :) aku redha pada setiap perkara yg berlaku.

                                             tolongi nabilah ya allah. haha.. suke aku je. :P

No comments:

Post a Comment